Ledig dag

Hopp idag är man ledig. Har inte gjort så mkt. Städat i ordning i skafferiet har jag gjort iaf. Var såå rörigt och saker som hade gått ut osv så nu är det gjort iaf. Och sen eldat med såklart:) Börjar äntligen bli varmt igen!!

Sen ringde M från smärt och rehab och hon hade pratat med försäkringskassan så nu ska vi ha avstämningsmöte med dem i februari:) Är hur glad som helst!!!! De nekade mej möte när jag pratade med dem men M hade lyckats övertala dem!! Känns såååå skönt!!! Fan vad glad jag är känner jag!!! Hoppas att vi kommer fram till vettiga saker och att det mesta löser sej.. Tack M!! Tar tillbaka kommentaren från andra M:s blogg för nu ligger hon på topp 5 i min värld:) Iaf idag!! Weee:)

Annars händer inte mkt. Har fått mkt mer värk de sista veckorna så jag är helt slut i kroppen. Inte ett dugg roligt. Hoppas vi kommer ta upp det på mötet med.. Eftersom det antagligen är permanent värk.. Hmmm:( Det känns mindre roligt.. Men å andra sidan har jag lärt mig att 25-50% jobb är bättre än inget istället för mitt gamla tänk där jag bara var tvungen att ha 100% jobb. Så jag hoppas jag klarar av lite jobb iaf. Vill inte vara hemma resten av livet men vill inte ha ett jobb där jag kör slut på min kropp heller. Så det ska bli skönt att få arbetsträna snart!! Få se vad man klarar av och vad man ska jobba med osv. Så nu ska jag sätta mig och skriva ihop tänkbara praktikplatser och lägga upp en plan för det. Kanske även kolla upp om det behövs utbildning och så. Fan vad motiverad jag blev nu!!!:) Jag som saknat den motivationen nu ett bra tag men nu kom den nog tillbaka!!

Imorgon är det sista dan på smärt och rehab!! Kommer saknar tjejerna men vi måste hålla kontakten även efter det här!! Kanske ikea fika lr vad säger du J??Hehe:) Tack för allt stöd som ni gett mig i gruppen!!! Utan er hade jag aldrig kommit så långt som jag gjort!!!

Nähä ska fortsätta stöka lite här hemma. Kanske uppdaterar senare!!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hjärtat.

Skönt att M har lyckats göra ngn glad!! Skönt att det börjar ordna upp sig för dig.LYCKA TILL!!! Inte kul att värken inte blivit bättre, vet hur det känns..:(

Ses imorgon, om du hinner kan du kanske titta in på min blogg, har lagt in kortet som jag nyss blev färdig med till teamet där.

Kramar från andra M ;)

2009-01-29 @ 22:15:33
URL: http://fibrofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0