Hemma

Jaha så har manvart i linköping igen.. Kom hem därifrån vid 5 typ.. Åkte bara in på föreläsningen. Kände att gympa är inte så smart med feber och ont i halsen.. Men känner mej skaplig nu.. Håller på å eldar. Var 18 grader när jag kom hem. Inte så skönt.. Tänkte att jag snart skulle ut på en promenad med. Gick inte igår pga att jag inte mådde bra men känner att det ändå kan vara skönt att komma ut och få frisk luft!!

Ska snart äta kvällsmat med.. Funderar på kycklingsallad.. Får se vad det blir.. Måste åka och handla imorgon med. Har verkligen inget hemma.. Men rätt skönt för nu har vi tömt frysen och kylen ordentligt. Annars blir det att man kastar allt som blivit för gammalt så det känns skönt att vi slänger inte lika mkt mat längre..

Annars blir det en lugn kväll. Ska nog se ett par avsnitt scrubs. Sen blir det nog boken igen!! Kan inte sluta läsa känner jag!!

Skriver mer imorgon tror jag!! Då är jag ledig:) Blir en lugn dag hemma tror jag!! Ska kurera mej så jag blir frisk snart!!!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0