Weee fredag:)

Äntligen fredag!! Den här veckan har gått fort och varit riktigt bra faktiskt!! Känns skönt!! Det mesta har nog ordnat sig till det positiva tror jag!!

Idag ska jag snart ner till mia och handla lite av henne och ta en fika om det inte är mkt folk. Sen ska jag vidare till ostbutiken och handla ost till mamma och dom och även till mormor och morfar.. Så blir de nöjda med. Sen blir det hem och städa och baka tänkte jag:) Hoppas jag pallar det iaf!! Ska kanske handla nåt till R med.. Men vad?? Förslag tack!!!

Imorgon blir det att åka ut på isen och angla:) Med bula och ewelyn:) Ska bli jätte kul!! Grilla korv och bara mysa!! Sen blir det hem och laga mysmiddag. För att sen åka till lkpg för att gå på bio:) Dagen kan nog inte bli mer perfekt:) Och är såå glad över att R och jag inte bråkat nåt den här veckan!! Är sååå skönt!!! Älskar ju verkligen honom så det känns så onödigt att bråka en massa...

Nähä dax att åka!!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0