Torsdag

Hopp höll ju på och städa hela sovrummet igår:) Tände doftljus på kvällen och bara myste där uppe:) Sååå skönt att det äntligen är tipp topp där inne!! Var länge sen det var såå rent!! Men det fick jag ju sota för.. Tyckte jag tog massa pauser igår och tog det lugnt och höll ett väldigt lugnt tempo. Men det hjälpte inte!! Var sängliggandes i stort sett hela eftermiddan/kvällen.. Sov knappt inget i natt... Och idag mår jag verkligen piss!!!

Ska försöka städa lite i det andra sovrummet men ska bara ta lite idag och resten imorgon tänkte jag. Vill ju få ordning på allt nu när jag väl har börjat men får väl se hur långt jag hinner. Har även börjat i vardagsrummet som jag oxå vill få klart men tar lite då och då idag så får jag se hur mkt som blir klart.. Har köpt lite nya saker som jag vill få upp och så iaf. Sen tvättat alla dukar och så för att allt ska vara så fräscht som möjligt:)

Lördagen går bort för då ska vi upp och fira min bror men jag ska vara duktig och sitta med min shake och inte äta nåt bara ta en kopp grönt te och inget mer:) Känns bra att det går så bra som det gör. Känner inte att jag behöver fuska längre och det är skönt!! Hoppas att det fortsätter så hela vägen!! Har ju ett x antal veckor framför mig och målet är ju minst 16 veckor eller målvikten så vi får se hur länge det blir. Och att hålla vikten när jag väl gått ner allt det är det viktigaste!! För jag vill inte göra om allt.. Och jag vill kunna bada och sola i sommar utan att behöva må skit. Och jag vill känna mig fin på våran semester som vi ska göra i höst/vinter:) Vi är såå duktiga på att spara nu.Funkar kanon:) Thailand nästa säger jag bara:)

 Har gått ner 13 kilo än så länge.. Men har massor kvar att gå ner!!! Men är ändå en liten bit på väg!! Så nu ska jag hålla ut!!!  Har kört ren kur i snart 3 veckor och 1 vecka varierat. Så nu hoppas jag på mkt bättre resultat när jag inte äter igen!! Men det bästa är att all hunger försvinner och man känner sig mkt piggare och fräschare än vad man gjort innan. Det är nog det som peppar en lite med att man mår så mkt bättre än när man äter!!

Nähä ska börja plocka lite igen...

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Maria

Jösses,13 kg. GO GIRL! Vad duktig du är.Du måste ta bilder på före & efter...Ta inte ut dig för mycket med städningen därhemma bara, vet med mig själv att det är väldigt lätt fast man tycker att man vilar bra emellan.

Ha de bäst till vi höres igen.

Många kramar Skogsmulle

2009-02-19 @ 11:17:59
URL: http://fibrofia.blogg.se/
Postat av: Jessica

Vad duktig du är gumman!

Är så stolt över dig!

2009-02-19 @ 12:37:23
URL: http://jekaskrypin.blogspot.com
Postat av: Sara

Bra Jobbat!! Vad duktig du är. kram

2009-02-19 @ 13:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0