Tisdag

Igår höll jag på å tvätta massa och sen kom R hem vid 4. Då åkte vi upp till svärmor för han skulle fixa nåt med bilen och hon och jag kollade tapetprover:) Me like:) De håller på å renoverar deras lilla toa så då skulle de kolla ut våtrumstapet + golv till det. Fanns massa roligt!! Sen efter ett par timmar skulle vi åka hem. Tog en prov tur och kom på att vi skulle behöva åka till tranås till fyndlagret så då gjorde vi det. Hittade massa roliga saker:) Köpte nya ljus till mitt fat som jag ska göra iordning, en ny matta till hallen, tändbriketter, mugg, ja lite allt möjligt roligt:) Sen blev det hem och titta på graven:) Har hunnit med 4 avsnitt nu. Det är faktiskt riktigt spännande:) Så det blir det nog ikväll med.

Idag har jag hunnit med en morgon promenad och tagit min morgondrink. Nu eldar jag oxå. Måste få upp lite värme. Ska fixa iordning massa här hemma idag. Damma lite tänkte jag sen fixa mitt ljusfat med. Och ta bort massa gamla växter och sånt som man bara skjuter på hela tiden. Så idag blir det nog en riktig pysseldag här hemma. Och tvättmaskinen går för fullt. Tror det är tredje maskinen idag redan:) Håller ju på att tvätta om alla kläder och det tar lite tid så att säga. Men nu är garderoben iaf klar och det blev sååå fint!! Älskar min walk in closet:) Tur att min älskling är så händig.

Skulle behöva åka till lkpg med för att handla slipmaskiner för vi kom på igår att trappen vore ju rolig att få klar så det kanske jag skulle göra med. Kanske får ta det i veckan så att vi kan börja med den för det lär nog ta sin tid!! Men snyggt kommer det nog bli iaf:) Älskar när det händer saker här hemma man mår så mkt bättre då!!! Längtar tills allt är klart men det lär nog dröja några år:)

Oj vad långt det blev idag med. Nähä nu måste jag ta en dusch sen börja grejja här hemma:)

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Jessica

Kon förbi på en fika/middag när ni endå är här i Linkan vettja! Det är inte alls svårt att hitta!

2009-02-17 @ 13:19:43
URL: http://jekaskrypin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0