Söndag

Igår åkte vi vid 9 för att kolla på bil i skenäs.. Blev en lång resa och vi åkte fel och så men till slut hittade vi:) Var en gubbe som vi frågade som villade bort oss helt... Men vi kom fram och R provkörde och så. Så vi slog till och köpte den så nu är nog R nöjd:) Nu har han äntligen en reservdelsbil som han har tjatat om:) När vi hade tittat på den så åkte vi ut till mina föräldrar. Och då var klockan halv 12 tror jag när vi kom dit. Så vi spelade lite pingis och jag hjälpte till med maten.

Sen vid halv 3 kom resten. Så då blev det middag och så. Tog lite mat för att inte avslöja mej. Orkar inte att alla ska veta om det. Men åt bara jätte lite och tog mina 3 drinkar på dan som jag ska med så det ska nog inte vara nån fara. Är lite hungrig idag men det är sånt man får ta om man ska offra sig. Men nu är det soppor som gäller igen!! Och nu är det inga mer kalas på gång heller så nu hoppas jag på att jag kan köra ren kur i massa veckor utan fusk!!

Åkte hem vid 6 nångång tror jag. Var iaf en hellyckad dag!!! Är så roligt att träffa alla när man inte ses så ofta!!

När vi kom hem var det bara att börja elda. Sen blev det melodifestivalen!! Det var faktiskt riktigt bra igår tyckte jag!! Många bra låtar!! Inte så vanligt att det är bra men nu har det faktiskt varit det de två gångerna jag har sett det iaf:) Sen efter melodifestivalen fickk R rycket och började slipa trapp så nu har han hunnit 3 steg av 17:) Sen blev det att se hästhoppningen sen sova:)

Idag blir det storstädning i boden och sen ska R slipa trapp med.Ska snart väcka honom tror jag så det händer nåt idag:) Tycker det är skönast när vi grejar på dan och inte på eftermiddan. Så nu får han ta och kliva upp. Klockan är ju faktiskt snart 9. Fixa frukost på sängen kanske:) Mmm det blir det nog:)

Kanske uppdaterar sen!!

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0