Onsdag

Oj vad fort den här veckan går.. Känns inte som man hinner med alls.. Lr är det för att jag gör saker på dagarna som det går fort:) Har fått ny energi av nåt iaf. Planen är att hela huset ska vara storstädat tills på söndag för sen kanske jag börjar arbetsträna i början av nästa vecka och då kan det vara kul om huset är fint iaf:) Sen får vi se om jag lyckas men jag har iaf en plan och den får även mina dagar att gå rätt fort.

Idag ska jag fortsätta sortera papper osv.. Allt är en ända röra här hemma. Packade upp lite kartonger i söndags som jag inte packat upp sen jag flyttade ihop med R vilket är typ 2 år sen. Nu förstår ni kanske varför jag måste rensa:) Hittade massa dukar och handdukar och grejer.. Har verkligen grejer överallt. Sen var vi och skänkte kläder i förrgår med. Skönt att bli av med alla säckar som har stått överallt. Idag blir det nog att ta tag i stora sovrummet för att försöka skapa ett kontor/tv spelsrum av det. Måste verkligen få ordning därinne. För det har blivit ett sånt rum som man bara vräker in allt som man inte vet vart det ska vara nånstans. Så nu får det bli ändring på det.. Sen ska jag nog rensa klart i vardagsrummet med. För det påbörjade jag igår och det ser inte alls roligt ut idag... Sen måste ved plockas in med men då är det bra att ha en karl för det är inte min starka avdelning att bära in sånt...

Jaha så ser väl min dag ut tror jag. Ska försöka ta en liten promenad med mitt på dagen om jag hinner...

Förresten är igång med ck igen och det känns kanon:) Måste verkligen klara det här nu!!!! Är så pepp!!!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0