Onsdag

Vad fort den här veckan går.. Idag har känner jag mig gladare iaf:) Var ingen rolig dag igår. Gick ut och gick när R kom hem. Sen blev det sängen för att kolla tv. Men vart på bättre humör när R kom hem iaf:) Älskar honom såå mycket!!!

Idag gick jag upp kvart i 8 ungefär. Skulle träffa Mia på morgonen. Hon ringde vid 9 så då blev det en promenad i 40 minuter ungefär. Kändes kanon!! Och var såå skönt ute med!!! Sen blev det att fika lite efter. Tog min morgon shake och en kopp te hos henne:) Snacka massa skit!! Var verkligen jätte länge sen vi umgicks så det var super kul:) Sen gick jag hem vid halv 12 ungefär. (Hon bor rakt över gatan, de är typ våra närmsta grannar så det är väldigt smidigt att umgås) Så då blev det att hoppa in i duschen och sen göra lite sallad till älsklingen. Umgås lite med honom. Sen bar vi in ved så nu roar jag mej med att elda.. Och han är på jobbet igen ocxh kommer inte hem förrän 6 tidigast:( Gillar inte att han jobbar såå långa dagar jämt...

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Funderar på att titta på en film kanske. Eller läsa lite. Känner iaf för att slappa. Tror min kropp behöver det iaf. Men mår faktiskt förvånansvärt bra i kroppen trots promenaden. Så nu hoppas jag att jag kan gå den rundan ett par gånger i veckan plus köra ck för att gå ner i vikt ännu snabbare!! Behöver få känna att det händer masa!!! Eller det händer ju mycket ändå men man mår sååå mkt bättre när man har gått promenad.. Känner sig mkt piggare och fräschare!! Finns inget bättre än att gå en ordentlig promenad och sen komma hem och ta en lång dusch och sen bara va!! Me like!!

Tack för alla fina kommentarer! Tack för att ni med finns!!! Är det nåt är det bara att ringa!!! Jag lyssnar mer än gärna!! Och fika blir det nästa vecka nån gång ju!! Så det blir perfekt!!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: sara

Tja

Vad bra att du känner dig bättre idag. Du är så duktig! Förstår att du vill motionera till ck man vill ju att det ska gå så snabbt och smidigt som möjligt. Ett tips är om du vill göra något annat än promenader är att köra stationsträningen eller likande för att träna musklerna i hela kroppen.

kram sara

2009-02-25 @ 14:51:54
Postat av: Anonym

Tjena mittbena.

Skönt att höra att du känner dig bättre idag. Jag hoppas ABSOLUT att vi ses nästa vecka.

Kramar Maria

2009-02-25 @ 18:49:07
URL: http://fibrofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0