Måndag

Hopp så har den här helgen med gått.. Fan vad fort det går!! Har mest varit ute och städat bilar i helgen känns det som. I lördags städade jag ur båda bilarna. Sen skrubbade jag bakrutan på forden. Sen blev det sängen pga värk. Låg ett par timmar sen blev det att åka ner till Mia och hälsa på lite:) Tvättade passaten i biltvätten och bara pratade skit med henne!! Sen hem och så gjorde vi inte så mkt mer.

Igår dammsuga jag bilen lite. R gjorde det mesta.. Sen städade vi av lite inne. Och så kom Ronny och Evelyn. Mysigare unge får man leta efter:) De stannade ett par timmar. Sen åkte vi upp en sväng till svärmor och svärfar och där var hela släkten nästan. Hehe.. Men trevligt att prata lite med dem!! Inte så ofta man träffar hans mormor och morfar. Så det var roligt!! Sen hem och vila en stund. Sen till mjölby för att skriva papper på bilen. Sen hem och tvätta forden på ok. Eller R tvättade och jag tittade på typ. Sen blev det hem och sängen... Usch!!! 

Har haft riktigt jävla ont hela helgen och inte är det bättre idag.. Och idag ska jag till smärt och rehab på möte med arbetsterapeuten. Så jag hoppas jag kan få tips och råd med olika kuddar och så som jag behöver. Och hon är så himla bra med så det kommer gå bra!!

Resten av veckan är oplanerad. Hoppas han som kommer och kollar på passaten idag köper den så vi inte har 3 bilar i trädgården. Lite jobbigt räcker med 2.  Han skulle komma vid 4 så jag hoppas jag är hemma tills dess..

Nähä kanske skulle hoppa in i en dusch och börja göra sig i ordning för att röra sig vart efter.

J: Har försökt kommentera din blogg men det funkar inte!!! Jag tycker med M:s ide är kanon att vi träffas en dag/månad lr nåt. Skulle vara jätte kul om vi verkligen höll kontakten så!!! Med fika eller vin lr nåt i den stilen:)

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Maria

Hejsan gumsan, hoppas det gick bra hos Ulla, jag fick många bra råd i fredags, var precis full ibollen när jag gick därifrån. Kul att ni gillade min ide om att träffas 1 dag/månad, som bara e våran stötta,-peppa varandra dag.... Tråkigt att du haft sån värk... Det e väl mycket kylans fel... Ha de bäst tills vi höres! Kram Maria

2009-02-02 @ 20:12:32
URL: http://fibrofia.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hej hjärtat!

NU kan du kommentera min blogg =)

hade glömt att ta bort en spärr, så bomba mig nu bara =D

Jag har oxå pissvärk, lever på Panocod, det känns sådär =(

2009-02-02 @ 21:39:30
URL: http://jekaskrypin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0