Måndag

Shit vad nice:) Har hållit på med ck nu i 4 veckor och jag mår kanon!!! Kan inte bli bättre!! Och vågen bara fortsätter att peka neråt så nu jäklar är det inte långt kvar tills del mål nr ett är uppnått:) 4,8 kg kvar bara!!! Längtar massa dit nu!! Och hoppas det blir snart jag uppnår det med:) För shit vad kul det är att kläderna börjar sitta illa och vara förstora:) Är sååå nöjd helt enkelt!!!

Just nu håller jag på och eldar lite. Tänkte vara smart och göra det direkt på morgonen så behöver man inte vara låst hemma sen om man inte vill. Inte för jag tror att jag ska nånstans men man vet ju aldrig.. Ska försöka ge mej ut på en promenad sen med iaf:) Vore skönt att få komma ut lite!! Sen ska jag nog se om M har tid att ses nåt med.. Men det märks ju. Var såå länge sen jag träffade henne nämligen..

Annars igår så rensade vi boden. Och skottade massa snö. Sen glodde jag på hästhoppning typ halva eftermiddan:) Nice!! Sen slöa vi mest. Var väldigt seg igår. Men sover illa på nätterna och då blir man seg på dan med. Men sover knappt aldrig på dan längre men vilar en stund brukar jag försöka göra.. Sen blev det Beck på kvällen men jag somna innan nyheterna tror jag.. :) Lite trött!! Men det jobbigaste är att somnar jag så tidigt så vaknar jag ju tidigt med så imorse vaknade jag kvart över 7.. Lite jobbigt när man inte har nåt direkt inplanerat..

Men ska kanske städa stora sovrummet så alla rum är gjorda sen. Då har jag iaf nåt att göra.. Inget roligt men verkligen välbehövligt!!

J: Jag tycker du ska fortsätta kämpa på!! Du har kommit så långt så du får inte ge upp nu!! Du har väl inte så långt kvar innan du når ditt mål?? Och är det nåt så får du jätte gärna ringa!! Jag kanske inte kan göra så mkt men lyssna kan jag iaf:)

S: Har du kollat på nätet än? Och bestämt dej om hur du ska göra? Är väldigt nyfiken:)

M:Hoppas det går bra för dej att plugga!! Och att du mår bättre idag än vad du gjorde igår!!

Tänker på er allihop!!!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Sara

keep up the good work!

2009-02-23 @ 15:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0