Hmmm

Dagen blev inte som den var tänkt. Ska träffa Mia imorgon istället. Så idag har jag inte gjort så mkt. Mest deppat känns det som. Idag är ingen bra dag. Ledsen och bara vill ligga under täcket och inte gå upp men men. Är iaf uppe och har varit det hela dan även om jag inte velat.. Men ska nog ta en promenad snart sen blir det iaf att gömma sig under täcket för att glo lite på tv sen sova.. Vet inte varför jag känner mej nere men alla har vi väl såna dagar. Skulle vilja trycka i mig nåt riktigt onyttigt men istället blir det en shake till kvällsmat och en massa vatten...Tur att jag inte har pengar för annars hade jag säkert åkt och handlat massa onyttigt. Hatar när jag får såna här attacker!! Men men bara hoppas det är bättre imorgon!! Då får jag pepp från Mia iaf:) Me like:)Ut och gå först sen fika. Ska bli skönt att komma ut lite..

Nähä ska ta mej i kragen att ta en promenad idag med.. Kanske kan göra så jag mår lite bättre iaf.. Ska säga till R med att idag är ingen bra dag så det slipper bli massa bråk och tjafs!! Orkar inte med sånt nu när allt funkar klockrent:)

Usch vad jag klagar men men imorgon kommer säkert ett positivt inlägg igen:) Brukar som tur va inte vara deppig så länge!!

Tänker på J med!! Usch vad hemskt. Började nästan gråta när jag läste din blogg. Kan inte förstå hur hemskt det måste kännas. Men finns här om du behöver det hoppas jag att du vet! Stor kram till dej!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack vännen, för att du finns & för att du är du.

Ja, det är lite tufft nu...

2009-02-24 @ 22:10:43
URL: http://jekaskrypin.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hejsan gumsan.

Först och främst vill jag ge dig en GULD stjärna för att du e så duktig med CK. Tror inte jag skulle klara det. vi har visst alla det lite tufft nu. är det inte i knoppen så är det i kroppen! jobbig vinter detta du. Jag skriver som jag gjorde till J. Jag finns här om du vill prata/skrika/gråta you name it. Dag som natt!

tack för att du finns!

Efter regn kommer sol säger do msom vet,vi får hoppas att det är sant lr hur du gumman.

Ha de så gott du kan!

Många kramar Maria

2009-02-25 @ 11:45:40
URL: http://fibrofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0