Fredag:)

Japp äntligen fredag:) Igår så provkörde vi bilen och den funkade som den skulle så då åkte vi en snabbis till lkpg för å handla cb och sen kolla vi lite på cervera. Vi hade ju presentkort där och de ska ju slå igen affären. Vi hittade ett plättjärn och en grillpanna. Vart riktigt nöjd!! Fick lägga till 50 kr så det var inte alls farligt!! Så nu har vi änligen det:)

Idag ska jag städa tänkte jag!! Och bädda rent och massa annat.. Hmm men är verkligen välbehövligt!! Känns som att det var jätte länge sen men jag städade ju förra helgen. Men blir as skitigt direkt!!! Så det blir det idag. Tänkte kanske överraska R med att baka semlor med men det är bara om jag orkar och hinner.. Så det får vi se. Det bästa med det är att jag verkligen hatar semlor så då blir jag inte avis på att han får svulla iaf:) Man får ju vara smart!!!

Kanske skulle ta och åka och handla lite innan man börjar städa. Det är ju mkt smartare!! Så det får det nog bli nu!!

Kanske återkommer senare!!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0