Tisdag

Hopp redan Tisdag och jag har varit och jobbat idag:) Är sååå glad över att äntligen ha nåt att göra!! Och de på vc verkar riktigt trevliga och min handledare är toppen så det kan nog inte bli bättre:) Mkt info idag men imorgon ska jag få ta tag i saker!! Skulle visst få en egen dator och egna uppgifter så dagen rullar nog på!! Skönt att man kan lägga schema själv. Dag idag mellan 13-16 imorgon och mellan 8-11.45 på torsdag så det känns kanon!! Sen vet jag inte riktigt hur det blir nästa vecka men det är ju sånt som märks!! Men är äntligen glad att ha en uppgift igen:)

Annars händer inte så mkt. Fortfarande sjuk.. Men inte mkt att göra åt.. Det verkar inte vilja ge med sej och jag tänker inte ligga hemma för det längre heller så nu får det bara funka ändå.

Med ck funkar det oxå kanon:) -25,2 kilo nu!! Känns riktigt nice:) Men har fortfarande mkt kvar men ändå en bit på väg iaf!!

Ska börja storstäda huset nu med, Äntligen är trappen klar så nu kan jag äntligen ta tag i vårstädningen på allvar!!! Så tänkte börja lite smått idag. Måste bli klart till helgen iaf:) Men R får nog hjälpa till lite med annars hinner jag nog inte. Men känns mkt roligare när det ska komma massa folk och ha det rent och snyggt! Och det är det verkligen inte nu!!

Nähä ska ta och dra igång lite kanske.. Uppdaterar kanske mer sen!!!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Jessica

Gud, så skönt att du kommit igång! Vem vet, vi kanske får bilda ett alldeles eget VC sen ;-)

Trist att du inte kunde hålla dig ifrån att hångla med S i fre, nu är hon ju sjuk igen!

2009-04-07 @ 22:31:57
URL: http://jekaskrypin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0