Onsdag

Japp snart halva veckan gått:) Nice snart helg igen!!! I måndags var R hemma från jobbet så då gjorde vi inte så mkt. Kolla tv och spela tv-spel typ:) Riktig mysdag:) Igår var han med hemma men då åkte jag till mjölby för att hämta Mikaela och sen skjutsa henne hit till Boxholm. Åkte hem ett tag men sen upp till henne igen på fika:) Riktigt nice!! Var väldigt länge sen jag träffade henne så vi hade massa att prata om som vanligt!! Kom hem vi halv 5 lr nåt. Sen ringde de ett par på bilen så de kom vid halv sju typ. Och de köpte den!!!! Fan vad nice!! Ännu mer pengar till reskassan:) Me like:) Sen blev det mys i soffan resten av kvällen typ..

Idag har jag dammsugat lite och tvättar lite. Skulle träffat Emma som är hemma en sväng från Åre men hon har inte hört av sig än så det blir inget med det. För vid 6 ska vi till sörping för att köpa tv-spel och sen träffa mamma och dom en sväng med:) Ska bli kul!!! Annars har jag solat lite med idag!! Helt underbart väder!! Tänkte jag skulle gå ut och tvätta bilen med nu när det är så skönt ute vill jag inte sitta inne och glo.. Måste ringa vc med och se hur vi ska göra med mina mediciner och så.. Vill trappa ur dem men men det kanske inte går men det är värt ett försök iaf!

Håller även på och kollar upp utbildningar.. Det är såå svårt att veta vad man vill bli och vad man ska plugga till. Men har hittat ett par som verkar intressanta iaf!! Så de ska jag söka. Sen ringde af med idag så på måndag skulle vi höras igen och har hon inte fått svar från mjölby vårdcentral då ska vi inrikta oss på jobb som hälsocoach lr nåt liknande. Tycker det låter toppen:) Vill INTE vara hemma längre alltså!!! Fattar inte varför det ska ta sån tid!! Blir såå trött men nu hoppas jag verkligen att det händer nåt så fort som möjligt iaf:)

Nähä ut i det fina vädret igen:)

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0