Onsdag

Jaha så har påsken gått och man har även hunnit fylla år.. Påsken har varit jätte bra!! Storstädade huset fredag och lördag. Höll även på med veden då med. Gäster hela söndagen. Hur mysigt som helst!! Hela släkten plus svärmor och svärfar!! Kan inte bli bättre!!! Så då blev det påskbord och tårta och till och med jag åt:) Har även grillat både fredag och lördag som jag oxå åt lite av. Vi åt även rester på måndagen men igår började jag med pulver igen. Är inte färdig med det än:)

I söndags var det iaf super mysigt!! Fick pengar, presentkort och ljus och böcker:) Och av min underbara sambo fick jag en ny mobil:) Det var verkligen behövligt!!! En rosa samsung:):):) Jag är helt kär i min nya bebis:)!!!! Tur att man har världens bästa sambo!!! Och att jag älskar honom mer och mer för varje dag gör ju inte saken sämre!!!

Den här veckan är en kortvecka. Har "jobbat" 13-16 igår och 8-11,15 idag. Sen ska jag göra ett par timmar på fredag med för då ska vi till Motala på möte så det blir nog intressant. Vet inte riktigt vad det handlar om men det blir nog bra!! Trivs riktigt bra iaf:) Så nu ska jag nog söka komvux i höst och läsa in lite ämnen för att sen söka in till vårdadministratör.. Finns massa lediga jobb inom det så det känns som att det kommer nog lösa sig med jobb iaf:) Sen tycker jag det är väldigt roligt och väldigt varierat arbete!! Det ingår så många olika arbetsuppgifter och det är ett sånt jobb som jag vill ha.. Får väl helt enkelt ta att jag kanske måste sova hos mamma och dom ibland.. Det funkar nog trots allt!!:)

Nu har jag iaf uppdaterat lite och tack alla som har grattat mig!!!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Emma

Varför måste du sova hos dina föräldrar då? Innebär sådana jobb att man får åka omkring i hela östergötland, kanske?



Kul med roliga presenter! :)

2009-04-17 @ 17:51:41
URL: http://irrelevant.blogg.se/
Postat av: Jessica



Men fy vad ni bloggar dåligt! Hela bunten av er!

Jag sökte in till ht-09, hoppas jag kommer in!

2009-04-18 @ 12:22:35
URL: http://jekaskrypin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0