Ny vecka

Jaha så har den här helgen med gått..I fredags städade jag först här hemma och grejjade. Gick över till M och J en stund. Sen åkte jag vidare till lkpg för att hämta S så åkte vi vidare mot J:) Var en riktigt lyckad kväll:) Hade jätte trevligt, först bus med söta W och sen pysslade vi:) Har aldrig gjort det innan men det var verkligen super roligt!! Så det blir att prova fler gånger!! Kom hem vid 1 ungefär.. Kunde inte somna men vi gick och la oss vid 2 typ.. Kolla på tv.. Sen försöka somna.Men hostade sådant så det gick inte. Vid halv 5 höll jag på att få kräks.. Sen tog jag lite hostmedicin och då blev det lite bättre. Somnade runt 6 och sen gick vi upp vid 9.. Var väldigt trött men höll igång hela dan typ. Gjorde fint på altanen, hjälpte till med veden, städade inne, sen solade jag massa med:) Vid 5 gick vi in och duscha och gjorde oss i ordning för middag hos J och M. Var trevligt men alla var trött så vi gick hem straxt efter 10 och somna nästan direkt:)

Sov till 10 igår:) Hur skönt som helst. Sen blev det att hålla på med veden och greja. Men jag mådde inte alls bra så det blev sängen ett par timmar på dagen.. Sen på kvällen ringde R på en annons så då var det bara att åka till norrköping och handla mer tv-spel:) kom hem vid 10 ungefär. Sen sängen och sova!!!

Idag mår jag inte alls bra heller. Men sov till 10. Ska snart hoppa in i en dusch och göra mig iordning. Ska på möte vid 3 i mjölby så jag tänkte åka lite innan halv 3 så man är i god tid!! Hoppas jag får börja direkt i princip!! Men det är ju sånt som märks!! Annars börjar jag väl på tisdag.. Min födelsedag kan ju inte bli bättre!!!

Nähä nu måste jag ta tag i allt här hemma!!!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0