Måndag

Shit vad det går fort.. Helgen gick super fort känns det som.. I fredags höll vi på med veden på eftermiddan. Sen kom bula och vi grillade.. Sen kom även ted förbi med så vi spelade tv-spel och hade det allmänt trevligt!!

I lördags gick vi upp tidigt och åkte till tippen först med massa skit. Sen var det bara att ta tag i veden igen.. Höll på med det hela dan typ. Gick in halv 7 på kvällen. Snabbdusch och sen börja med maten. Grillade då med:) Så maten blev lagom klar till robinson!! Efter det blev det sängen. Kroppen pajade totalt..

Igår höll vi med på lite med veden. Sen duscha och göra sig iordning. Åka och kolla på bil. Inget att ha.Sen vidare till mogata för pappa fyllde år!! Vi hade sagt att vi inte skulle komma men sen ångra vi oss iaf:) Jätte kul att träffa familjen igen!! Kom hem halv 10 igårkväll. Helt paj då med.. Kolla på film. An american crime tror jag den hette. Riktigt hemsk film men ändå sevärd. Men oj vad tårarna kom hela tiden!!

Idag ska jag inte göra nånting. Tror min kropp behöver en dags vila. Så ska sola lite och sen kolla film tänkte jag. Ryggen har pajat helt så det blir lugnt idag. För att sen orka jobba tisdag, onsdag och torsdag!! Nice:)

Orkar inte uppdatera så mkt för jag är typ aldrig inne och sitter vid datorn längre. Är så fint väder så man vill inte vara inne därav den dåliga uppdateringen.. Har för mkt att göra ute i trädgården så det kommer nog inte bli så mkt uppdaterat här inne vartefter. Ju finare väder desto mindre sitter jag framför datorn..

Nu ska jag snart gå ut och sätta mig i solen:)

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: sara

Hej

Vart är du??

2009-04-24 @ 09:42:31
URL: http://sarasallehanda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0