Torsdag

Jaha snart har hela den här veckan gått.. Rickard har haft semester hela veckan.. Skulle vilja att han var hemma jämt:) Nejvars men är mkt roligare när han är hemma.

Jaha i måndags grejade vi mest hemma. De la det sista på taket på ena sidan så nu är det bara en sida kvar:) Skönt det..

 I tisdags var vi uppe i linköping på smärt och rehab. Gick nog bra tror jag. Sen gick vi lite på stan. Sen hem och han åkte iväg direkt och ja la mig och vila lite. Sen hände det inte mkt mer den dan..

Igår grejade vi ute.. De gjorde klart det mesta.. Och jag plockade i ordning lite i trädgården.. Hur mkt skräp som helst. Ska fortsätta med det idag med. Vi har redan varit på tippen 2 ggr idag.. Men finns hur mkt som helst!! Nu håller älsklingen på att målar.. Det är så himla mkt som ska göras hela tiden.. Känns som att inget blir klart.. Allt är halvfärdigt. Men allt måste bli klart till vintern iaf. Så det är skönt.
Ska ta tag i att klippa gräset idag med.. Hur långt som helst!! Men är såå tungt att klippa det.. Vill ha åkgräsklippare.. hehe.. Nej det vill jag inte men vad mkt fortare det skulle gå!!!

Imorgon blir det nog att fira Johan en stund.. Sen vet jag inte riktigt. Hoppas på att vi ska ut och äta i helgen bara rickard och jag.. Firar ju 2 år på tisdag.. Men bättre att fira det på helgen!!

Nu måste jag ta tag i att göra nåt!!!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0