Torsdag

Jaha redan torsdag idag.. Den här veckan har gått fort.. Förra lördan var jag uppe och plockade svamp med mamma sen åkte pappa och jag och hälsa på farmor på sjukan. Sen hade Rickard och jag myskväll.. Första lördagen sen i juni lr nåt som vi var själva på kvällen.. Så det var lite lyx!!
Sen i söndags gjorde jag inte så mkt.. Fick så ont i magen på lördagkvällen så jag sov knappt inget på natten.Så jag vilade mest på dan..
 Sen i måndags var jag med Mia.
Och i tisdags var jag på smärt och rehab. Tror jag får gå programmet!! Lr jag hoppas på det iaf!!! Vill komma igång och göra nåt nu!!! Sen fortsatte jag upp till sörping och träffade farmor. Hon mår iaf bra nu. Så skönt!! Sen träffa jag Lotta med innan jag åkte hem. Det var kul!!!

Igår mådde jag dåligt igen för jag har slutat med tabletterna så abstinensen är helt underbar.. Lr inte!!! SÅ jag kunde knappt inte vara uppe igår.. Riktigt tråkigt!!

Idag känns det lite bättre även om jag fortfarande är trött och så.. Men hoppas det går över till helgen iaf.. Imorgon ska nog rickard och jag mysa lite på kvällen eftersom han åker till sthlm på lördag morgonen.. Sen kommer kanske mikaela ner på dan och emma kommer med. Kanske ska färga håret på lördag.. Hmm tål att tänkas på!!! SKulle så gärna vilja bli röd/brun med ljusa slingor.. Me like!!

Nu ska jag börja med maten. Kyckling i ugn.. Mums!! Sen blir det nog ris till.. Det blir nog gott..
Sen blir det att måla lite och försöka gå ut och gå.. Ska nog städa med.. Ser ut som fan här.. Ska till banken med!!! Wee:) Har ju äntligen kommit in lite pengar!!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0