Torsdag

Jaha så var snart den här veckna oxå slut.. Det går så fort.. I veckan har det inte hänt så mkt. Var på smärt-rehab i tisdags och ska dit nästa tisdag med.. Annars har jag mest varit hemma. Idag var jag nere hos mia en sväng på jobbet och prata lite skit. Nu håller jag på å eldar.. Är typ 16 grader inne hela tiden. Lite kallt!!! Så eldar hela dagarna men då är det varmt och skönt sen på kvällen:)

I helgen vet jag inte vad som händer. R ska byta tak på framsidan om vädret tillåter.. Så sen är det färdigt. Hoppas att vädret blir fint så att det kan bli ett slut på taket och det..

Nähä nu måste jag hämta ved..

Kanske uppdaterar senare..

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0