Söndag

Usch mår skit idag.. Fattar inte varför allt ska gå åt helvete.. Orkar inte längre.. Funderar på att ta bilen och bara försvinna ett tag.. Så får vi se om allt känns bättre sen.. Förstår inte varför vi aldrig kan vara ensamna.. Varför vi aldrig kan göra nåt.. Varför vi aldrig kan ha pengar.. Varför vi alltid kör på som vanligt och inte gör nåt annorlunda.. Orkar inte med det här mer.. Om man ska vara sambo med nån måste man väl offra sej och göra saker med den ibland.. Lr man ska inte behöva offra sig man ska vilja göra saker med ens andra hälft.. Men här går bilar, hus ja allt före jämt. Hur länge orkar man med att alltid komma på sista plats... Lr är det jag som inbillar mej det kanske är såhär alla förhållanden ser ut. Och är det så vill jag hellre vara singel...

Han förstår inte varför jag blir ledsen och arg.. Han är inte hemma.. Och är han hemma så grejar han med nåt. Vi kan aldrig göra nåt utan att han måste grejja med nåt.. Det stör mig nåt fruktansvärt. Jag får alltid laga mat.. Han kommer hem äter ställer inte in disken i diskmaskin utan går ut och fortsätter med att grejja. Idag håller han på med bilen. Vi skulle till lkpg för att handla lite. Helt plötsligt ska jonne med.. Orka följa med. Trodde vi skulle gå lite på stan och kolla lite och så. Bara få komma bort ett tag men inte. Så nu hoppas jag snart han kommer hem med bilen. För det är min bil han har och det tycker jag är onödigt.. Han får väl laga sin och åka i den. För så är det jämt annars han har sin bil och jag min. Inte svårare än så. Vill verkligen inte vara hemma en minut till... Känns som att man är inlåst här..  Går inte att beskriva känslan.. Inget att göra.. Ingen att umgås med.. Allt är skit!!!

Hur länge orkar man?? Livslusten är helt borta... Jag orkar inte längre iaf...

Vi har gått igenom så fruktansvärt mkt.. Tycker det skulle vara slöseri att ha lagt ner 2 år på ett förhållande för att sen bara strunta i det..  Men men ska kanske inte klaga men ibland känns allt skit och då är det skönt att få skriva av sej!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0