Måndag

Japp så var helgen slut. Igår var en riktig helvetesdag.. Men allt löste sej till slut. Skönt det!! Orkar inte vara osams.. Inget roligt alls!! Idag är allt som vanligt!!

Har varit på vårdcentralen.. Men de hade inget att säga som vanligt. Sen var jag på banken och bytte bank.. Har haft nordea men det finns inte här så då bytte jag till swedbank. Smidigast så eftersom Rickard har den så kan vi ha gemensamt räkningskonto och så. Så i veckan kommer nya kortet och det. Skönt!!

Har inte gjort mkt mer idag. Installerat en dator bara. Känner mej stolt som lyckades med det. Rickard är datatekniker men absolut inte hemma!! Så därför ville jag lära mej med så jag kan göra sånt så han ska slippa. Så nu är den färdig iaf:)

Rickard är och meckar bil.. Jag ska snart ta nåt att äta. Är riktigt hungrig igen.. Fattar inte.. Men men..

Nähä äta!!!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0