Fredag

Åh äntligen snart helg tänkte jag imorse när jag vakna.. Sen ringde jag mamma för att kolla läget.. Då säger hon att farmor ligger på lasarettet.. Hopp och hon blir tydligen kvar där över helgen med.. Så imorgon blir det att åka till vrinnevi för att hälsa på henne.. Men men.. Huvudsaken är att hon blir frisk. Hon har nåt fel med hjärtat så de skulle utreda massa nu under helgen..

Annars gör jag inte så mkt. Var med rickard och laga bilen förut.. Nu jobbar han igen. Hoppas han slutar 4 idag.. Men det har vi inte sett än. Ikväll blir det iaf kräftor och mys. För imorgon hinner vi ju knappt se varann sen är det bara söndag kvar och de ska ju hålla på med taket hela helgen så då lär vi bara se varann på morgonen.. Så det är lite trist.. Men vi överlever det med:) Sen nästa helg ska ju han iväg med grabbarna till sthlm på öl och whiskey mässa.. Och här blir det tjejkväll:) Så den helgen går bort med.. Hmmm.. Men men inte mkt att göra åt. Emma kommer iaf nästa helg för jag tänker minsann inte sova själv!!!

Nähä ska kanske städa iordning lite för det hinner jag ju inte imorgon..

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0