Lördag

Hopp idag var det bara att gå upp tidigt!! Taket skulle läggas:) Så vi gick upp vid halv 8 ungefär.. Började langa upp pannor. Nu är nästan allt färdigt!!! Fan så skönt!! Sen är det bara alla plåtar och sånt som ska på plats men ändå skönt att ha bytt allt och så!! Så nu är det ett par timmar kvar så ligger nog allt på sin plats sen!! Rickard och Ronny håller på nu och grejar.. Jag har tagit lite paus.. Min kropp orkar inte så mkt som jag vill att den ska orka.. Men håller på å eldar istället. Typ 17,5 grader inne så det var dags.. Ska ut och röja lite i trädgården snart med.. Plocka bort massor.. Ligger hur mkt skräp som helst överallt och eftersom det ska bli storm imorgon kan det ju vara skönt att få bort allt som kan flyga iväg.. Så det blir att ta tag  i snart..

Ikväll blir det nog lugnt.. Äta gott, dricka lite vin och kolla på lost lr nåt.. En myskväll helt enkelt.. Imorgon blir det att åka å kolla på bil.. Hoppas det är nåt att ha.. Och skönt att slippa vara hemma hela dan imorgon när det ska bli dåligt väder..

Måste gå på bio med i veckan.. Biocheckarna går ut på lördag så det måste förbrukas.. Blir nog att kolla på Arn tror jag.. Gillade 1:an jätte mkt!! Hoppas tvåan är lika bra!!!

Nähä ska fortsätta greja nu!!!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0