Fredag

Jaha äntligen fredag.. Ska på bio ikväll:) Ska se Arn.. Tror den är riktigt bra för ettan älskade jag!! Och de säger att tvåan ska vara ännu bättre så det hoppas vi på!! Ska gå på stan lite innan och sen käka nåt gott med:)  Mysigt att komma iväg lite med älsklingen!!

Har äntligen fått nya tabletter med. Började med dem igår men känner inte så jätte stor skillnad än men ska dubbla dosen om en vecka så då tror jag det blir bättre. Fast känns lite sisådär att äta morfin tabletter.. Men men vad ska man göra.. Har iaf gjort illa mig i ryggen så  allt går i slow motion här hemma.. Kan inte städa lr nåt.. Och det ska komma några och isolera vinden idag och man kan ju tänka sig hur skitigt det kommer att bli.. Men Rickard får ta det när han slutar sen..

Rickard ska förresten jobba hela helgen.. Så värdelöst tråkigt!!! 8-20 imorgon och 8-17 på söndag.. Men söndagen kanske han inte behövs.. Hoppas han får vara hemma då iaf!!! Och mina sista pengar gick åt till medicinen så nu är jag helt pank.. Helt hopplöst!! Så jag kommer ingenstans i helgen heller... Så det blir att vara hemma och greja istället.. Kanske hinner träffa Mia en snabbis iaf:)

Nähä ska ta tag i att göra lite här kanske.. Lr läsa lite bloggar..

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0