Dag 2

Jaha idag är det dags för dag 2 på smärt och rehab.. Var sådär igår så jag hoppas det blir bättre idag:) Idag har vi först en lektion 8.30-10.00 sen rast till 12.45. Känns lite lagom meningslöst men vi har fått massa läxor så dem tänkte jag passa på att göra.. Och sen hade jag möte vid 11 med marlene. Så dagen rullar nog på ändå.. Är jätte trött idag känner jag.. Somnade nog vid halv 11 och sen upp kvart i 6. Men men det funkar.. Skönt att ha en vanlig vardag igen!!!

Annars igår så gjorde jag inte så mkt. Var lite social med mia och träffade petra en sväng. Riktigt trevligt!! Henne har jag inte sett på länge.. Sen typ hem och kolla en liten stund på tv men sen däckade jag.. Var hur trött som helst.. Blir ju så när man inte är van att göra saker..

Idag har vi rytm och rörelse på eftermiddan. Ska bli kul.. Så måste komma ihåg gympakläder.. Men som vanligt glömmer jag väl det.. Och matlåda måste med idag oxå.. Får se hur mkt som man kommer ihåg..

Idag händer nog inte så mkt när jag kommer hem. Ta tag i tvätten lite och laga mat. Sen blir det nog lugnt. Kommer nog vara helt slut när jag kommer hem vid typ 15.30 idag.. Blir en lååång dag.

Nähä ska ta och göra mig i ordning det sista och äta frukost med!!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0