Varmt..

Japp kunde inte ha dörren öppen inatt för det blåste så in i helvete så nu är det jätte varmt inne.. Hmmm..
Är på dåligt humör idag.. Lr var det igår med men trodde det skulle vara bättre idag men icke.. Orkar helt enkelt inte vara på topp 24 timmar om dygnet.. Men kommer nog bli på bättre humör när jag ska ut till Johanna och kolla på hästen snart.. Ska ringa henne snart:) Fan vad skönt att komma iväg en stund.. Sen blir det nog att kolla vad Mia ska styra med idag se om vi hinner träffas lite med...

Varför ska allt vara komplicerat för?? Varför kan inte allt bara rulla på utan problem?? Får väl se om det blir bättre idag.. Vet inte men ibland så känns allt bara skit utan någon egentlig anledning.. Nån som förstår vad jag menar? Man blir irriterad utan att det egentligen har hänt nåt och man bråkar utan att ha nåt att bråka om.. Konstigt är det iaf.. Tror jag skulle behöva komma bort ett tag.. Semester lr nåt.. Tror jag går hemma för mkt.. Men får ju knappt inte ut några pengar så det är lite svårt att leva lyxliv då...

Nähä nu måste jag ringa henne.. Kanske uppdaterar sen!!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0