Sista veckan..

Som Rickard jobbar nu!! Sen har han semester i 4 veckor.. Ska bli såå skönt att slippa va ensam hela dagarna.. Få en massa gjort med.. Kan behövas!!

I fredags var Mia och jag och shoppade:) Riktigt roligt!! Sen när vi kom hem så grilla Rickard och jag.. Sen blev det myskväll i sängen med film och lite godis.. Super mysigt!! Sen i lördags var det bara att gå upp tjugo i sex för jag skulle köra service bilen åt Jonne för han skulle vara med att köra på Mantorp Gatebil.. Det var riktigt roligt. Moren och Rickard var oxå med så det var en riktigt lyckad dag!! Sen på kvällen mös vi mest bara.. Sen igår var det en effektiv dag hemma.. Rickard snickrade och jag klippte gräs och tvättade bilen..  Så det har varit en riktigt bra helg!!

Idag har jag varit med Soya hos veterinären. Hon hade blivit biten så hon har ett stort sår på ena sidan.. Så nu ska hon få penicillin i 10 dar så får vi hoppas det går över!!

Imorgon blir det att åka ut till Johanna och Tösen och rida lite.. Ska bli kul!! Hoppas bara att det funkar och så.. Och att jag inte får alltför ont.. Vill så gärna komma igång och rida igen.. Men vi får se har inga förväntningar det är bäst så..

Nähä ska kanske gå ut och måla lite.. Har visst över 20 brädor som ska vara målade tills Rickard kommer hem.. Får se hur långt jag hinner.. Det är bara för tråkigt väder ute.. Bara regnar hela tiden.. Men skönt att det ska bli bättre i veckan.. Vill kunna sola och bada lite och ha grillkvällar och så som man ska ha på sommaren!!

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0