Onsdag..

Redan onsdag.. Går så himla fort veckorna.. Men men.. Idag vakna jag vid 11..Super skönt!! Så idag har ja inte gjort så mkt än.. Målade lite förut och sen tvättar jag lite.. Ska ringa vårdcentralen idag igen.. Hoppas provsvaret har kommit!! Annars vet jag inte vad jag gör.. Orkar snart inte mer om de inte kan hitta vad det är för fel..

Annars är allt som vanligt igen.. Skönt det.. Orkar inte bråka.. Vi som typ aldrig bråkar heller då blir det extra jobbigt.. Ingen av oss mår ju bra av det lixom.. Men nu är allt utrett och så.. Bara nästa vecka kvar med sen går älsk på semester:) Så då blir det att grejja med huset men även ha lite semester.. Åka till Gröna Lund med Jonne och Mia iaf:) Sen pratade vi om att åka till visingsö med. Har aldrig varit där så det kan nog bli kul!! Åka remmalag!! Mysigt.. Visst ja ska ju ut och rida med i veckan det får inte glömmas bort.. Om bara läkarna kan sätta fart med lite nya tabletter så kommer nog det också att funka!!

Nähä ska kanske ta tag i lite saker.. RInga läkaren nu iaf..

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0