Maskerad..

Japp tydligen funkar det så här i Boxholm att när niorna slutar så går de utklädda på gatorna här, sen får de åka traktor och vagn, sen har de fotbollsturnering och sen fest på kvällen.. Snacka om lång dag!! Så nu har Mia, jag och Li varit och tittat på det.. Var mysigt.. Satt på fiket och kollade.. Riktigt trevligt:) Nu har jag precis kommit hem och ska nog laga lite mat snart.. Orka... Rickard skulle äta ute idag med så det blir att äta ensam..

Igår åkte jag ju ut till Johanna för att hälsa på Tösen ( hästen jag kanske ska börja rida).. Åkte ut vid halv tolv ungefär och kom hem typ sex.. Så vi hade mkt att prata om:) Var riktigt trevligt:) Så jag ska ut dit idag och rida om det inte spö regnar för då är det inget roligt.. Får väl se vad vädret säger sen på eftermiddan.. Just nu ser det inget lovande ut iaf.. Men det kan ju ändras...

Imorgon är det skolavslutning här så då skulle vi kolla på den.. Rickards brors barn slutar så det kan nog bli kul!! Har inte sett en skolavslutning på jag vet inte hur många år så det ska bli roligt!! Sen blir det att bli blond på eftermiddan:) Ska pröva att hel blondera:) Får se hur man ser ut sen!! Kanske blir att färga över det.. hehe.. Nejvars så illa ska det nog inte bli.. Så Li och Mia skulle hjälpa mej med det imorgon eftermiddag.. Idag skulle de färga håret på varandra och sen skulle de även färga Malins hår.. Så det är fullt upp nu:) Vill ju bli fin till midsommar:) Fan vad fort tiden går.. Redan midsommar nästa helg.. Helt ofattbart..

Nu blir det att laga lite mat och gosa med katten:)

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0