Lördag:)

Japp idag blev det att gå upp skapligt för vi skulle till Linköping och shoppa!! Så jag hitta 2 par leggins och lite små saker till håret!! Blev super nöjd och ett par skor med förresten!! Rickard hittade jeans och lite tröjor.. Sen var vi runt på massa affärer och handlade annat.. Så det blev en dyr men nödvändig tripp.. Så nu har vi nog det mesta hemma!! Såå underbart skönt!!

Ikväll får vi se om det blir fest.. Mia skulle kanske ut och ville ha sällskap:) Klart man ställer upp lixom:) Så om en liten stund ska vi till svärmor och svärfar.. Rickard skulle fixa nåt men har såklart redan börjat dricka öl så jag får köra.. Hoppas det blir snart så jag oxå kan ta lite sen:) Var väldigt länge sen jag festade.. Var nog juldan så det ska bli skoj!!

Imorgon ska jag försöka måla lite.. Måste va lite hjälpsam på hans områden med tror jag.. Jag tar ju hand om huset i vanliga fall men han kan nog behöva lite hjälp för på måndag kommer ju byggställning så då blir det att börja med taket och byta panelen på övre delen med.. Skönt när allt blir klart sen!!! DÅ har vi allt nyrenoverat invändigt och allt är bytt utvändigt.. Så då kan man bara bo sen!! Vi har snart haft huset i ett helt år.. Fan vad tiden går fort!! Och vi har snart varit ihop i 2 år.. Hmm undrar vad man ska hitta på då..

Nähä kanske ska säga åt honom att vi ska åka iväg då.. Sen blir det att dricka cider!! Mums!!!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0