Helgen...

Jaha i torsdags gjorde vi inte så mkt.. Grejade mest hemma och så..

I fredags målade vi på förmiddagen sen vid elva ungefär åkte vi till linköping.. Handlade lite sen fortsatte vi uppåt till mamma och dom.. Sen blev det fika hos farmor.. Sen blev det mat och tårta hos mormor och morfar!! Riktigt gott!!! Så det var roligt att träffa alla.. Var så länge sen!!! Sen blev de ett kvällsdopp i husbyvik med:) Första doppet för i år.. Men det var inte alls kallt.. Så det var skönt!! Sen kom vi hem sent så det var bara att hoppa i säng..

Igår så tog vi sovmorgon:) Så gick upp halv elva tror ja.. Hur skönt som helst.. Kommer inte ihåg när vi sov så länge sist.. Sen började Rickard att snickra och jag förbereda inför kvällen.. Sen kom Jonne på en fika.. Och sen kom Ronny och Evelyn med.. Riktigt kul!! Evelyn är så söt:) Ett riktigt charmtroll på 3 år... Sen åkte ja å handlade och styrde.. Så kom Mia och Jonne vid 6 ungefär. Så då blev det grilla:) Hur gott som helst!! Sen blev det massa cider med:) Helt underbart roligt var det!! De är de bästa som finns!! Är så glad att jag har Mia!! Utan henne skulle det inte alls vara nåt roligt..

Idag åkte vi ut till Blåvik ja, Rickard och Jonne.. Har legat där och solat och badat:) Såå skönt!! Tror det var 24 grader i vattnet.. Sen grilla vi och sen har vi grejjat i trädgården..

Helgen har varit lugn och skön!! Skönt när det inte händer alltför mkt iaf..

Usch.. Börjar få ångest.. Alla pratar om att man måste skaffa barn och så.. Bara för att vi har villa och kombi betyder inte det att vi måste skaffa barn!!! Jag skulle gärna gifta mig och så men barn nja... Är nog inget för mej.. Man blir låst, kan inte göra vad man vill, de kostar en jävla massa pengar, de äter, skriker och skiter ungefär... Nja vill nog leva livet istället för att bli upplåst med massa barn.. Fattar bara inte varför man inte kan få säga att man inte vill ha några barn.. Folk reagerar så konstigt då.. Måste man verkligen skaffa barn??  Man kan väl få leva sitt liv precis som man vill lr?? Visst Rickard har sagt att han vill ha barn och jag kanske ändrar mig vad vet jag.. Men jag vet bara att alla som skaffar blir konstiga man kan inte umgås så mkt.. Det blir nästan som att bara för att man skaffar barn så ska man bara umgås med såna som redan har barn och det ända man kan prata om är hur mkt de äter eller bajsar känns det som.. Jag är inte direkt intresserad av det...
Aja nog om barn jag blir bara på dåligt humör av dem...

Jag skaffar hellre massa husdjur än en unge.. På tal om djur imorgon ska jag ut till en tjej och börja hjälpa henne med hennes häst:) Fan vad kul det ska bli!!! Längtar som fan!!! Hoppas bara att hästen är snäll:) Har ju lixom inte ridit ordentligt på ett par år.. Red lite förra året men det var bara några gånger.. Hon verkar super trevlig tjejen iaf så det kan nog bli bra:)

Nähä kanske ska ta och göra nåt vettigare än att sitta här nu...

Puss och kram



Kommentarer
Postat av: Emma

Man FÅR säga att man inte vill ha några barn. Sen finns det såna som vi, som gärna hade väntat ett par år till men "en olycka händner så lätt" o nu inte ångrar oss ett dugg. Fast jag har barn så tycker inte jag heller om att bara prata om honom, jag finns ju också o jag har egna behov!

2008-06-27 @ 20:55:06
URL: http://irrelevant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0