Fredag:)

Japp äntligen fredag!!

Veckan har varit lugn.. I förrgår blekte Mia och Li håret på mej.. Känns lite konstigt att vara helblond men riktigt kul med lite förändringar!!

Igår var jag med  Mia. Sen satt Rickad och jag och grejjade med inbjudningskorten till deras 30-års fest.. Så idag blir dom klara så då är det bara att dela ut alla.. Tar nog ett par timmar.. Sen måste vi börja diskutera vad vi ska ha för mat och så.. Kommer nog bli en riktigt lyckad fest.. Men frågan är vad man ska bjuda på.. Några förslag?? Det är ca 70 stycken som är bjudna sen vet man ju inte hur många det är som kommer..

Snart ska jag följa med Mia till linköping.. Så kommer väl hem i kväll nån gång.. Händer inget annat idag..

Nu ska jag fortsätta greja här hemma... Kanske skriver mer sen..

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0