Torsdag

Japp vad tiden går fort.. Har inte varit nån bra vecka.. Det har varit mycket bråk och tjafs... Tror allt är löst men vi får väl se vad som händer..

Annars så var jag på arbetsförmedlingen i måndags.. Ska börja jobba 25%.. Får se hur det går.. Ska på möte med dem nästa fredag.. FInns ju inga jobb på 25% att söka.. Men vi får se.. Funderar på att ringa chefen här inom vården och se om jag kan få jobba lite hos dem. Ger ju helt klart mycket mera betalt!! Hoppas bara kroppen håller för det..

Har även lyckats att ut och gå 2 gånger än så länge den här veckan.. Visserligen bara 20 minuters promenader men kommer inte ihåg när jag lyckades med det sist så det känns helt underbart!! Hoppas att det fortsätter att fungera:)

Idag åker mamma, pappa och philip till kreta.. Jag är inte ett dugg avundssjuk:) Nej vars det är dom värda!!! De har haft så mkt skit det här året med allt och alla så de behöver få komma bort och bli lite bortskämda:) Så jag och kanske rickard ska uppåt lite.. Är så trött på att gå här hemma och ha tråkigt så jag kände att det kunde vara skönt att komma bort från allt men får väl åka på söndag tror jag.. Vi skulle ju grilla med Ronny och Jonne på fredag.. Jag och grabbarna:) Sen ska Rickards föräldrar ha grillfest på lördag.. Blir väl sådär roligt eftersom inte jag kan dricka:( Usch vad jag hatar tabletter men de fungerar lite bättre än vad jag gör utan så jag ska fortsätta med dem ett tag till..

Nähä kanske ska börja med frukost till min älskling:) Blir jordgubbar med vanilj yoghurt till:) Mumsigt värre!!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0