Tisdag!!

Jaha nu har äntligen Rickard semester!!! Sååå himla skönt!!

I fredags var jag på bio med Mia,Malin,Linda och Tutta!! Såg sex and the city filmen.. Riktigt bra faktiskt!! Älskar ju den serien så filmen var efterlängtad!! Sen i lördags kom Emma ner och så festade vi lite. Moren, Tutta, Jenny och Valle kom ner med!! Så det var riktigt mysigt!! Men blev inte direkt onykter.. Sen söndagen bestod av att spela tv spel.. Mario kart på wii så det var roligt!! Sen blev det pizza och film i sängen:) Kan inte bli bättre.. Tror Rickard behövde en vilodag!!

Sen igår blev det att åka till linköping och hämta delarna till bmw:n.. Och ta ut min nya medicin.. Hmm.. Men ska inte börja med den förrän på torsdag för imorgon blir det utgång med tjejerna!! Fan vad kul det ska bli!!

Annars så rullar allt på.. From måndag så ska jag börja jobba 25 % men vet inte var än.. Ska söka lönebidrag så man kan få typ praktik nånstans. För det är ju inte lätt att hitta ett fast jobb på så lite procent. Så det blir väl att stämpla först.. Så får vi se hur det blir med allt sen!!

Är så skönt att äntligen ha lite kompisar här nere!! Äntligen börjar allt att kännas som "hemma'"!!Det är ju här jag vill bo.. Skulle aldrig någonsin flytta tillbaka till sörping!! Allt är mkt bättre här nere!! Och förresten ska jag ju aldrig lämna Rickard heller så det blir nog att jag blir kvar här:)

Nähä ska ta tag i lite till innan vi ska gå och lägga oss..

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0