Onsdag

Japp och äntligen fint väder!!! Fan sååå skönt!! Är fortfarande i Mogata.. Ska hämta mamma och dom imorgon i norrköping på flygplatsen:)

Rickard kom upp i lördags kväll.. Sen i söndags åkte vi till stan. Sen blev det bio på kvällen.. Hancock.. Var ingen film för mej men det finns säkert dom som tycker den är bra.. I måndags blev det middag hos mormor och morfar och så storstädade vi bmw:n med.. Så nu är den jätte fin!!  Igår så städade vi passaten.. Sen blev det middag hos farmor.. Sen åkte vi ett varv i skärgården.. Sen blev det glass i stegeborg..Sen film.. allt om min buske tror jag den hette.. Var iaf en riktigt dålig film!!! Rekommenderas INTE!!!  Idag blev det att åka till sanden och sola och bada!! Så åkte väl vid halv 9 ungefär och kom hem vid halv 2.. Så det var jätte skönt!! Har precis grillat lite och Rickard har åkt hem:( Så nu sitter jag ensam här.. Men rätt skönt att få vara lite själv med. Vi behöver sakna varandra lite.. Så idag blir det nog inte så mkt gjort..

Håller på och tvättar sängkläder nu.. Imorgon blir det att städa hela huset.. Hmm mindre roligt men det måste väl göras.. Sen ska jag ju hämta mamma och dom vid 5 hugget tror jag.. SKa bli kul att träffa dem!! Deras sista semestervecka med så nu börjar de ju jobba på måndag igen..

Måste åka hem imorgon.. Ska till arbetsförmedlingen på fredag morgon:( Fan vad tråkigt!! Men men sånt som måste göras..

På lördag blir det nog drag racing festivalen på mantorp:) Me like!! Hoppas att vi kan få fribiljetter bara.. Men det ska nog lösa sig!!

Nähä ska nog lägga mej en stund nu.. Mår inget vidare.. Jävla förkylning!!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0