Hmm..

Allt är bara skit!! Orkar inget snart.. Förstår inte varför inte allt bara kan vara bra jämt för?? Idag är det en riktig bråk dag.. Vi har inte varit sams i en minut ens.. Orkar inte med när det blir såhär..

Kan bero på en viss grej men den borde inte kunna förstöra ett helt förhållande.. Och om den gör det finns det definitivt inget att leva för!! Och det jobbiga är att imorgon ska vi upp till mina föräldrar med hans föräldrar.. Undrar om vi kan vara trevliga emot varandra då?? Får se om det ens blir nåt.. Kommer inte ihåg när jag träffade mina föräldrar senast men det är nog minst 2 månader sen..

Undrar om det är sjukdomen lr tabletterna som gör att man känner sej nere hela tiden.. Vill göra saker men kan inte.. Ligger mest och tittar på tv.. Vad är det för liv?? Om det är så det ska se ut resten av ens liv vill jag att det tar slut nu..  Varför kan man inte få bli frisk och glömma allt det här!! Fan fan fan..

Tur att jag har mina underbara vänner iaf!!! Utan er vore jag inget!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0