Helg:)

Jaha veckan har varit ganska så lugn.. Har mest varit hemma och inte gjort nåt typ..

Igår åkte jag upp till Mogata. Mamma och dom åkte till Kreta i torsdags så då tänkte jag att jag kunde se till katten och samtidigt få komma hemifrån lite.. Väldigt skönt faktiskt!! Så igår när ja kom upp så blev det middag hos farmor.. Sen skjutsa lite folk.. Sen hem och kela med katten och byta om.. Sen åkte jag in till Mia i stan:) Var såå roligt att träffa henne igen!! Träffade henne förra onsdagen men var lite lagom för full då så kom inte ihåg så mkt.. Men igår blev det pipa, mc donalds mat och massa prat:) Precis som förr:) Kan inte bli bättre!!! Får se om hon kommer utåt nåt idag. Hon kanske skulle göra det.. Hoppas på det iaf:)

Ikväll blir det lugnt har inget att göra och tror jag behöver få ta det lite lugnt med.. Har haft sååå ont idag. Så ska snart lägga mig och vila. Älsklingen kommer upp idag med:) Ska bli skönt att få umgås med honom lite utan att han grejar 24 timmar om dygnet. Och att vi kan hitta på saker utan att han måste göra massa annat!! Det ska bli väldigt kul!!

Nu ska jag nog lägga mig en stund!! Tror det börjar åska snart.. Det ser ut som så:) Mysigt värre!!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0