Tisdag

Jaha och det regnar lika mkt idag som igår.. Fan vad segt det är!! Orkar ju inte göra nåt!! Ska ta tag i att ut och gå snart. Sen blir det att duscha och göra sig iordning sen blir det upp till apoteket och konsum.. Det är nog det ända jag ska göra idag.. Sen blir det att mysa ner sig i sängen med lost.. Har verkligen hatat den serien innan men eftersom vi har alla boxar med den nu så tänkte jag att jag kunde kolla iaf. Och nu kan jag inte sluta se den istället..  Riktigt bra faktiskt.. Så R fick rätt.. Men men det kan jag nog stå ut med:)

Kanske uppdaterar senare...

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Karin

Hejsan svejsan. Jo tack med mig är det bara bra... dagarna rullar på med en massa bus från lille herrn =) Hur är det med dig då? HAr förstått i din blogg att du har väldigt ont... vet du vad det beror på??? kramkram

2008-08-22 @ 09:56:05
URL: http://www.nogg.se/Albindenlilla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0