Söndag

Jaha vad fort det går.. Länge sen jag skrev nåt här.. Har hänt en del.. R håller på å byter tak för fullt. Han har semester nästa vecka för  att hinna med så mkt som möjligt. Så idag verkar det som att de kan börja lägga lite pannor:) Vad skönt det ska bli när det är färdigt!!!

I fredags åkte jag upp till Norrköping för att träffa Lotta lite.. Träffade även på Karin på stan vilket var mkt trevligt!! Pratade lite och så.. Sen efter ett par timmar på stan åkte jag över till sörping och ringde mamma.. Så vi åkte och handlade och så.. Sen hem till dom och käkade.. Sen hem hit igen..

Igår var det fullt upp.. Ronny Rickard och Kenta höll på med taket hela dagen så jag fick se till att de hade vatten kaffe och fick mat.. Sen städade jag och tvättade med.. Vilket var välbehövligt!! Förstår inte att vi kan ha så mkt tvätt när vi bara är två.. Men det har vi iaf:) Men nu är det gjort så det är skönt!! Sen kom Ronny ner hit igår kväll och käkade kräftor och drack lite öl.. Det var riktigt trevligt!!!

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på.. Satte igång sista maskinen med tvätt nu iaf.. Ska ta tag i disken snart med.. Sen ska jag även försöka ut och gå med. Får se vad kroppen tillåter.. Sen ska vi upp till svärmor som lagar maten idag.. Tyckte det var riktigt snällt!! Så det skulle visst bli stek där.. Mums!!!

Skönt att Rickard har semester nu igen.. Är så tråkigt att va hemma själv jämt!! Så jag hoppas att vi kan hitta på nåt i veckan.. Men får se är det fint väder håller de ju på med taket och det är ju bra det med.. Snart ska vi iaf gå ut och äta bara vi två.. Kan vi verkligen behöva!! Firar 2 år snart och då skulle vi passa på att gå ut och äta:) Mysigt!!

Nu ska jag ta tag i allt här hemma.. Kanske uppdaterar senare!!!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0