Onsdag..

Fan vad fort det går.. Börjar iaf kännas lite bättre efter helgen men det är fruktansvärt tomt här hemma. Ingen som pratar och skriker.. Men men det är bara att lära sig leva med ett tag iaf. Får väl se vartefter om vi kanske skaffar en ny katt lr hund lr nåt.. Kan ju inte vara utan djur helt!! Det funkar inte!!

I veckan än så länge har det varit lugnt. I måndags var jag mest hemma. Behövde det!! Igår kom Mia på en fika. Sen skjutsa jag svärmor till mjölby för deras bil hade stannat. Sen kom Rickard hem vid 4 och svärfar och han höll på med  taket till halv tolv tror jag.. Vi ser knappt inte varann längre.. Är riktigt tråkigt.. Och i helgen är det ju deras 30-års fest så då hinner vi ju inte umgås heller för då kommer det ju massa folk hit innan på lördag och så..Men jag hoppas att det lugnar ner sej snart både för hans och vårans skull.. Det har varit såhär i 1 år och 2 månader.. Börjar bli riktigt trött på det!! Men nu är det väl bara taket kvar som de ska göra innan vintern.. Sen ser vårat hus helt nytt ut både invändigt och utvändigt.. Ska försöka lägga in lite bilder sen nån dag..

Idag ska jag träffa Sandra tror jag!!! Vore super kul att träffa henne för vi har inte träffats sen innan semestern.. Så det ska bli kul. Sen skulle jag vilja åka upp på rix fm festivalen i Norrköping men inga pengar till det.. Hmmm som vanligt.. Måste åka till öb med och handla till festen för det lär väl inte grabbarna ha tid med.. Så det får väl jag fixa.. Fråga tutta om hon vill med!! Hon har semester den här veckan så det är nog lugnt..

Nähä ska hoppa in i duschen och sen vänta på att sandra hör av sej!!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Karin

Men det är ju du som är Tutta =) kramkram

2008-08-20 @ 11:16:53
URL: http://www.nogg.se/Albindenlilla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0