Onsdag

Japp redan onsdag vad tiden går fort!! Den här veckan har verkligen gått jätte fort!! Men det är ju skönt det för då är ju R ledig snart igen:) Känns verkligen konstigt att vara hemma själv nu.. Tar ett tag att vänja sig igen.

Skulle ringt smärt-och rehab imorse men sängen var för skön så jag får ta det imorgon!! Vill trappa ner på medicinen nu.. Kan knappt köra bil längre.. Är såå okoncentrerad.. Och jag hatar att vara beroende av folk så nu är det dags att ta tag i det här så jag kan åka vart jag vill när jag vill:) Kan ju inte sitta i Boxholm och mögla hela livet.. Tröttnar efter ca 5 dar. Då vill jag bort härifrån igen.. Men men..

Ska till norrköping och linköping imorgon:) Så då slipper jag vara här iaf:) Och nästa vecka ska jag upp till Mia i Norrköping nån dag med så då kommer jag bort lite då med!! Vet inte vad det är med små hålor men jag känner mej alltid rastlös.. Jag hatar att allt stänger klockan 8.. Det finns bara Ica och Konsum.. Nja hade jag inte haft R så hade jag flyttat till en storstad eller till landet. Inget mellanting.. Hellst av allt vill jag ju bo på en gård med massa hästar och hundar och katter:) Det är ju helt klart drömmen!! Men man får inte alltid som man vill.. Och egentligen är det väl inget fel på boxholm det är bara jag som tycker det är tråkigt här!!!! Men huset är iaf underbart så det ska jag inte klaga på!! Har aldrig  bott så fint som jag gör nu!! Allt är nytt och fräscht.. Så det och R och kompisarna gör ju så att man vill stanna. Och jag kommer nog inte flytta härifrån och ska jag det så ska R med..:) För utan honom vill jag inte leva!!!

Nähä ska ta tag i tvätten.. Sen är det snart dags att göra lunch med.. Idag blir det kyckling i ugnen och en stor sallad och lite wokade grönsaker till:) Kan nog bli gott!! Har iaf klarat snart 3 dar med vårt nyttiga liv så det känns riktigt bra!! Nu ska jag gå ner i vikt!!! Så är det bara!!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0