Ny vecka

Jaha så var det ny vecka igen.. Ska beställa klipptid idag:) Måste verkligen klippa mig innan festen!!

Jaha helgen då.. I fredags lagade vi jätte god middag.. Thai wok med kyckling och chili och en massa grönsaker, till den blev det en nudelsoppa med riven ingefära och chili peppar!! Blev super gott!! Så det blev en lite mys kväll!!

I lördags grejade rickard med huset och jag tog det mest lugnt. Sen vid 6 hugget gick vi över till Jonne och Mia där det var grillfest!! Det var riktigt roligt!! Lagom mycket folk och för min del även lugnt med spriten.. Testdrack lite på tabletterna. Så jag kände av att jag hade druckit men blev inte full.. Så nu ska det nog vara lugnt att festa för min del med!! För på fredag ska vi ju på takida och då vill man ju inte vara nykter!! Och sen nästa helg är det ju 30-års fest!! Och då ska jag definitivt inte vara nykter!!!

Hmm i veckan då.. Ska försöka hinna träffa Sandra,Lotta och sen ska Mia och Li färga håret på mej.Sen ska jag klippa mig. Sen måste jag hitta kläder till festen.. Vad ska man ha på sej?? Förslag?? Tänkte kolla jeans och sen nån snygg top eller nåt.. Har ju egentligen inga pengar så jag hoppas jag får låna av Rickard så länge.. Har ju bara ett par hundra och de ska räcka till väldigt mkt..

Kanske skulle försöka ge sej ut och gå!! Det blev riktigt fint väder nu!! Inte ett moln och sol:) Var länge sen man såg solen!!!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0