Måndag

Jahopp nu har Rickard börjat jobba igen.. Sååå tråkigt!!! Nu hade man vant sej vid att han var hemma och imorse när jag vaknade var det såå tomt i sängen:( Men men man vänjer sej ju snart vid vardagen igen.. Lr vardag är ju synd att säga om mina dagar men men.. Händer inte alls mkt..

Förhoppningsvis blir Mia frisk snart så vi kan åka till Norrköping iaf:) Det ser jag fram emot jätte mkt!! Ska bli skönt att komma iväg lite!! Köpa tobak till pipan och kol med.. Sen får vi se vad vi hittar på:) Bara skönt att slippa Boxholm.. Är så oeerhört trött på den här hålan!! Känner att en vecka härifrån inte räckte.. Så jag kanske ska åka upp till Mia-Maria och vara lite där nästa vecka när hon har semester:) Bara för att komma bort.. Förstår inte varför jag tycker det är så tråkigt här men jag gör verkligen det iaf.. Kan ju även vara att jag har gått hemma i snart 8 månader så det mesta är faktiskt rätt tråkigt.. Men hoppas mötet med försäkringskassan om 2 veckor kan ge mej lite tips om jobb lr praktikplats på 25% så jag slipper gå hemma och glo jämt.. Inget vidare alls!!!

Idag håller jag iaf på att tvätta.. Det är inget vidare men hade inte ett rent plagg så det var dags!! Ute vräker regnet ner:( Vill ha tillbaka det varma vädret!! Men längtar även lite till hösten!! Finns inget mysigare än att få tända massa ljus och bara sitta och mysa.. Men det hoppas jag dröjer iaf ett par veckor till!!

Annars har vi fullt upp varje helg nu framöver:) Det gillar jag!! På lördag är det grillfest hos Jonne och Mia.. Sen helgen efter på fredagen ska vi till Motala och se på Takida, Rickard jag Jonne Mia Johanna Emma.. Blir säkert fler man känner som ska dit:)Ska iaf bli jätte kul!! Sen helgen efter det har Rickard och Moren sin 30-års fest!! Så det känns kul att vi har lite inplanerat!! Och om några helger efter det firar vi 2 år:) Då får det nog bli lite mys tycker jag:)

Nähä ska försöka ta tag i lite saker här hemma kanske.. Se vad kroppen tillåter idag.. Igår var jag sängliggandes mest hela dan.. Såå fruktansvärt jobbigt!! Hoppas läkarna hör av sej snart så jag kan få byta medicin!!!

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0