Fruktansvärt!!

Usch vad allt ska gå åt helvete!! Orkar snart inte mer!! 1:a juni blev ju vår hankatt Smirre påkörd.. Då hade vi bara Soya kvar. Men i fredags blev hon också påkörd:( Hon dog direkt... Vi satt ute på altanen med Jonne och Mia och drack lite, vi skulle ju på backyard babies och takida, så kommer det en tjej inrusandes på altanen och undrar om vi har katt.. Och vi sa att vi har en svart och vit.. Hon bara jag tror jag har kört på den.. Och när vi kommer ut på framsidan så ligger vår älskade Soya där.. Fan det kan inte vara sant.. Men hon var död.. Så det fanns inget vi kunde göra.. Försökte få igång henne men det gick inte.. Och hon som körde på henne var jätte ledsen och grät. Jag fick panik och bara grät och skrek.. Så vi fick begrava henne bredvid Smirre:( FY fan alltså!!! Varför kan inte folk hålla hastigheten i ett villa område.. Jag förstår inte!! Så nu ska jag ringa kommunen och säga att de får ställa upp farthinder lr nåt så folk inte kan köra som idioter!!! Två katter på knappt två månader!!! Vi hann inte ens ha katterna i 1 år.. Helt sjukt!!! Så helgen har varit förjävla jobbig.. Igår bara grät vi hela kvällen.

Jag som tycker att djur har mer värde än en människa... De var våra barn. Jag vill inte ha barn utan jag skaffar hellre djur!!! Och vi räddade ju katterna från att dö ute förra sommaren.. Och sen dog de här istället.. FAN alltså!!! Förstår fortfarande inte att hon är borta.. Hon var vårat allt!! Hon var våran lilla familj.. vårat barn.. Undrar hur länge det ska ta innan man kommer över det här... Kommer kanske aldrig att göra det. Känns inte som att man har nåt att leva för längre.. Men det kommer säkert kännas bättre om ett tag.. Hoppas jag iaf. Idag har jag plockat bort matskål och sånt. Kändes jätte jobbigt. Kattställningen och det ska vi oxå ta bort så länge. Så får vi se om vi ska ha mer katter lr hur vi gör. Vill inte ha nån ny snart iaf... Då kommer man bara att jämföra och det vill man ju inte.

Nähä måste göra nåt och få nåt annat att tänka på ett tag nu...

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: k

2008-08-18 @ 18:56:06
Postat av: karin

Usch och fy vilken hemsk helg... Jag beklagar verkligen =( kram karin

2008-08-18 @ 18:57:38
URL: http://www.nogg.se/Albindenlilla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0